«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













Dah ade orang jaga kau kan ? :')
Posted On Friday, October 28, 2011 @ 7:48 PM| 0 comments
Dah lapan hari kau pergi , dah lapan hari jugak aku macam ni , aku mintak maaf sebab tipu kau , aku cakap aku tak nak menangis sebab kau lagi , tapi aku tak boleh , aku tak boleh tahan . i'm sorry hafiz , okayy aku tahu kau dah start mula kan hidup baru tanpa aku , aku mintak maaf sebab aku mintak putus mase tu tak bagi tahu sebab kenapa ? aku mintak maaf sangat-2 , aku tak nak kau benci kawan aku , aku rela kau benci aku bukan dorang , sebab aku tahu kau dah kenal dorang lama berbanding aku . aku sayang kau aku sayang kawan aku , aku buntu time tu , dorang benci sangat kat kau , aku tak nak kau sedih bila tahu ni semua sebab aku dah tak nak bagi beban kat kau . sakit sangat bila tahu kawan aku sendiri benci kat orang yang paling aku syang . ye aku tahu aku bodoh dengar cakap orang macam tukan ? kakak aku sendiri cakap aku selalu fikir hati perasaan orang tapi orang tak pernah fikir perasaan aku macam mane . aku tak tahu kenapa aku still rase sakit , rase sayang kat kau . aku still ingat yang kau cakap kau nak tunggu aku kan ? tapi ternyata tak kan ? aku baru nak buat kau kejutan hari ahad 6.11.2011 . aku nak terima kau time hari tu tapi sayang kau dah terlebih dahulu bagi aku kejutan :'(  , kau nampak tak gambar kat atas tu ? tu gambar lama time aku menangis sebab kau jugak . tapi kali ni lagi teruk weyy . mata aku bengkak sangat . hari-2 aku tengok gambar kita berdua tu , aku nak sangat koyak kan semua yang kau bagi tu , tapi aku tak bolehh susah sangat . dulu kau cakap kalau nak tidur tengok dlu kan gambar tu ? dari dlu smpai sekarang aku still buat weyy ,  kau suruh letak gambar tu bawah bantalkan ? aku buatt :'( kau tak tahu kan semua tu ? cincin yang kau bagi , kertas-2 yang kau bagi tiap-2 hari aku bawak mane aku pergi . kau tak tahu kan ? memang aku tak nak kau tahu . sebab aku nak kau benci kat aku , aku tak nak kau benci kawan aku , sbb aku tahu korang rapat sangatkan ? kau ingat tak time kita duduk kat pondok ? kau datang kau duduk sebelah aku , tapi aku tak pandang kau sebab aku tngok semua kawan aku tak suka kau kat situ , tapi dorang tak nak tunjuk , dorang still layan kau kan ? tapi aku ? tak layan kau pun kan ? sebab aku nak kau benci aku ! hmm , kau ingat tak time kau ajar aku kat kantin ? time tu kau bz sangat ngan hp kau kan ? sekejap-2 kau cek , tapi aku tak nak tanye sbb mesti kau akan cakap tak ade pape-2 kan ? time aku duduk ngan haziq aku asyik cakap pasal hilmy kan ? tapi kau tak bagi respond ape-2 pun time tuu . aku bertambah tak yakin betul ke kau tunggu aku ? ternyata betul sangkaan aku selama ni kau memang dah tak tunggu aku . kau dah ade yang lain :'( tapi kenapa kau tak nak bagi tahu aku ? weyy aku macam orang bodoh dipermainkan dengan semua orang . malam sehari sebelum kau buat relationship ngan fiqa , aku mintak stu permintaan , kau jangan berahsia dari aku and bila kau dah dapat pengganti aku , cakap ngan aku . kau ingat kau bls macam ni okeyh apyz janji lpas ni apyz dah tak akan berahsia walau benda tu skcil zahrah sekalipon , itu janji apyz , tyka pegang janji ni keyh , cuma nak bagi tahu apyz ngan fiqa tak ade pape . kitaorang buat mase ni hanya kawan je , tak lebih dari tu , sekiranya kitaorang couple . apyz sendiri yg akan bagi tahu tyka . tapi apee ? kau tipuu ! aku kena tahu semua ni sendiri weyy ! kau lupa janji kau ! kau cakap kau tak akan tukar password fb kau sampai bila-2 . tapi ape ? kau tukar ? aku tak tahu sama ade barang yang aku bagi kau time hari jadi kau tu kau simpan lagi ke tak . maybe kau dah buang jauh-2 benda tu sebab dah tak pentingkan ? biar aku sorang yang rase semua ni , kau tak yah tahu . sebab aku cuma nak kau happy ngan dia , lupakan aku key ? aku tahu kau dah start untuk benci aku , sorry aku datang bukan pada mase dia :'(