«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













FAKE !
Posted On Monday, October 10, 2011 @ 1:38 AM| 0 comments
Weyyy . thanks buat fake untuk aku , aku suka gila babi lahh ! eee sial lah ! haha , guna gambar aku tapi guna nama untuk seseorang!cilaka punya orang tapi tak pe aku tahu kau tengah nak kenakan aku ngn firdaus , haha macam aku tak tahu sape kau kan ? serious 100% aku tahu sape yang buat ! tak sangka kau yang buat macam ni ! patut lahh tibe-2 aku dapat wall daripada Dauz <-- Fake jugak ! "I LOVE U SO MUCH !! ayat tak boleh blah ! haha . nasib baik petang tadi aku text dauz tanye kenapa dia hantar mcm tu lps dia dah cerita baru aku tahu . and thanks jugak dauz bagi tahu pasal FAKE ! tyka tu , sial sape yang buat tu bodoh je .
nah ambik kau !
Mother fucker kau sial !