«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













Gaduh :'(
Posted On Thursday, October 6, 2011 @ 5:12 AM| 0 comments
kenapa ? semenjak dua menjak ni kita asyik gaduh ? serious aku rindu kita yang dulu , aku tak tahu siapa yang berubah sekarang , kau ke aku ? sorry H aku memang kuat cemburu , kau nak tahu kenapa ? sebab aku tak nak kehilangan kau , please faham aku , okay aku tahu kau marah aku asyek cerita pasal hafiz kan ? aku mintak maaf , aku memang menangis bila dapat tahu hafiz couple baru , please faham , aku couple ngan  hafiz 5 BULAN , bukan 5 saat , 5 minit , 5 jam , 5 hari , 5 BULAN ! please aku mohon aku tak suka keadaan sekarang , kau sekarang balas mesej aku , macam tak nak mesej aku . wey serious aku menangis . asal kau jadi macam ni ? aku tanya kau marah aku ke ? kau cakap tak ? bila aku mesej kau mesty kau akan balas "HMM" tu je ? yes aku tahu ramai orang tak suka kita couple kan ? aku cakap kat kau lebih baik kita ikut cadangan adik angkat kau , kau pun lebih percaya kan dia , kau boleh buat keputusan . kau dah banyak berubah weyh . kau sekarang dah selalu menangis sebab aku ? dulu kau cakap kau tak pernah menangis sebab perempuan . lepas kau kenal aku , macam-2 jadi kat kau ken ? aku mintak kau bagitahu aku bila kau dah tak suka or sayang ngan aku . aku tak nak kau terseksa sebab aku . aku try nak jadi kita yang dlu , aku try nak buat kau gelak tapi , kau ? macam buat aku tak wujudkan ? setiap mesej yang aku sent mesti kau akan balas "HMM" jee ? ape ni wey ? dulu bila aku merajuk kau selalu pujuk aku . tapi sekarang ? aku merajuk kau endahkan je ? tak pelah wey . aku mintak kau terus terang je ngan aku , bila kau dah tak sayang and perlukan aku lagi . aku tahu kau tak suka ngan keadaan sekarang , aku lagi tak suka weyyy ! sorry aku tak boleh jadi ape yang kau nak . aku tak sebaik EX kau , sorry . :'(