«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













Revision ? --'
Posted On Saturday, October 15, 2011 @ 5:57 PM| 0 comments
weyy aku tak tahu kenapa aku semangat gila nak revision ?selalunya periksa aku buat tak tahu je tapi kali ni aku rajin gila-2 lah nak baca buku , semangat gilaa . petang semalam aku belajar math ngan kakak aku , belajar sikit gelak , beljar sikit gelak , sumpah macam orang tak betul , hahaha , tapi best XD
sumpah weyy ape yang cikgu aku ajar stu pun tak masuk , awal tahun okayy lagi markah math aku , tapi skrang tak yah cakap ofcourse akan dapat D menyampah aku ngan cikgu tu ! ajar macam tak nak ajar je ! daripada semua formula aku ingat stu hapak aku dah tak ingat ape-2 , sebab aku tgok cara cikgu tu mengaja pun aku dah bosan . weyyy tolongg lahh aku ? satu benda math pun aku tak fahamm , sumpah nak menangis . #macam budak kecikkan ? yeahh aku tahu so diam ! hari isnin ni nak stayy lahh nak suruh haziq ajarkan , or wan yang ajarkan harap-2 boleh stayy :( AMIN .