«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













Aku harap kau faham :'(
Posted On Tuesday, November 15, 2011 @ 12:43 AM| 0 comments
Assalamualaikum , hmm dah 25 hari kau ngan dia kann ? dah 25 hari jugak aku ngan kau tak semesra dulu , if aku tanye kau benci aku ke ? kau mesti akan cakap " hafiz tak pernah benci tyka dan tak akan pernah benci tyka " jawapan kau sme jee weyy tapi care kau pandang aku kat sch care kau mengelakkan diri dari aku , and care time kita tersermpak kau pandang aku macam aku MUSUH(!) kauu weyy ? please bagi tahu aku if kau dah rase aku ni MUSUH(!) kau . aku janji if kau dah bagitahu aku yang kau dah anggap aku MUSUH kau , aku tak akan muncul dalam hidup kau lagi . aku janji weyy . tak gunakan kalau belakang aku kau cakap kau dah BENCI(!) aku tapi depan aku kau cakap kau still sayang aku ? sorry wey aku tak boleh terima kau yang sekarang , mane kau yang duluu ? mane kau yang selalu caring pasal aku ? mane kau yang selalu ade bila aku tengah sedih ? mane kau yang selalu pujuk aku bile aku tengah merajuk ? kau dah HILANG weyy dari hidup aku sekarangg . sekarang ni pun bila aku tengah online kau online kau tak tegur aku pun ? weyy kecik hati aku kau buat aku macam tu , yes aku sedar yang kau dah jadi bf orangg ! tapi kau cakap kau akan sentiasa ade ngan aku bila aku perlukan kau kan ? tapi apee weyy ? kau lupa kan akuu !! kau lebih pentingkann diaa ! mane semua janji kauu ? And kau jangan salah faham time kau ngn dia duduk kat pondok tu bukan aku yang suruh kau pergi tapi kawan aku , sakit hati ngan kauu ! kenapa kau kena date kat tempat kitaorang and tempat yang pernah kita date dlu ? weyy time kau duduk kat situ ade kau fikir perasaan aku macam mane ? kau ngan dia mesraa sangat weyyy ! kau ngan dia tak rase bersalah langsungg ! kenapa gf kau kena kutuk aku belakang-2 lagii weyy ? aku dah lepaskan kau , ape lagi yang dia nak ? and bila aku pandang dia ? kenapa dia cakap aku nak cari gaduhh ? weyy serious aku cakap gf kau memang pandai berlakon ! sekarang kau back up dia mati-2 kan weyy ? tak pee aku tahu siapa aku sekarang ! kenapa gf kau kena bagi tahu orang yg dia tak nak orang tahu yang dia couple ? then kenapa dia kena ikut mane kau pergii ! kau jangan cakap kau faham perasaan aku macam mane weyy , sakitt sangatt ! tak de siapa dapat rase macam mane aku rase sekarang ! Muhamad Hariz ? sedap name bakal anak korangg . weyy seriouss aku cakap kenapa kau kena fikir sampai kesitu ? kenapaa weyy ? lepas kau kenal dia kau 100% berubah ! mane kau yang dulu ? ramai orang sruh aku lupakan kau sebab diaorang cakap kau dahh lupa semua pasal aku , tapi aku takk bolehh , kau nak tahu kenapa ? sebab aku sayangg kauu !  aku suka bace post kau yang ni weyy Hafiz :'( kau langsung tak fikir perasaan aku kan ? ya allah kuatkan aku untuk menghadapi semua ni ya allah , kuatkan hati aku . :'( wey aku dah bagi kau kat dia , kenapa dia nak ambik orang yang aku sayang lagi ? ape sebenarnya dia nak ? Tolongg lahh , aku merayuu jangan ambik lagi orang yang aku sayangg . aku cakap nie mesti kau tak caya kan ? sebab kau dah percaya 100% kat gf kau skrang , kepercayaan untuk aku 0% kann ? :'(