«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













Sekali lagi :'(
Posted On Sunday, November 20, 2011 @ 5:04 PM| 0 comments
Assalamualaikum , satu-satu kau syak aku kan ? hmm aku makin tak kenal kau siapa , aku tahu wey kau ngan fiqa benci gila kat aku kan ? aku ade bukti wey aku dapat thu semuanya , tak same kan macam mane kau cakap kat aku ? kenapa wey ? kenapa korang kena pura-2 dengan aku ? sebab korang takut bila aku tahu semua ni aku sedih ? aku menangis ? cuba korang fikir same je kan aku tahu dari dulu atau sekarang ? aku tetap akan sedih aku akan tetap menangis tak ade beza weyy ? aku tahu sekarang korang berdua syak aku yang buat fb tu kan ? kenapa aku wey ? yes memang aku jealous dengan korang tapi aku tak pernah ade niat nak rosak kan hubungan korang ? korang selalu buruk sangka ngan aku ? kenapa wey ? kenap fiz ? kenapa fiqa ? sebab korang dah terlalu benci aku kan ? tak pe wey korang boleh tuduh aku macam-macam sekarang if itu yang buat korang happy , now aku makin tahu fiz kau tak kenal aku sebenar-benarnya , kau nak tahu kenapa aku cakap macam tu ? sebab kau sendiri tahu fiz aku sekarang tak reti buat fb , kau ingat time kau buat dua fb ? aku suruh kau yang buat kan fb kedua aku kan ? kau tanye aku kenapa tak buat sendiri ? aku jawab sebab aku tak reti , kau lupa ke wey ? aku terkilan wey ngan kau , 9 bulan kau dah kenal aku tapi kau sendiri tak percaya aku , kenapa wey lepas kau kenal dia kau dah tak percaya kat aku ? kau kenal dia tak sampai sebulan lagi wey kau dah percaya 100% kat dia berbanding aku , kenapa wey ? sebab kau dah tak nampak kejujuran ke ? aku terkilan sangat ngan kau weyy ? apa ini yang kau nak cakap kat aku next year wey ? ya allah kuatkan aku untuk menghadapi semua cubaan yang kau berikan ya allah , ya allah tolong hamba mu ini ya allah , tolong beri aku petunjuk ya allah untuk menunjukkan kebenaran , tak pe fiz kau boleh syak aku macam-macam sekarang , satu hari nanti semua terbukti bukan aku yang buat semua tu , aku terima fiz ape yang kau ngan fiqa cakap belakang-belakang pasal aku , terima kasih sangat-sangat . terima kasih fiz fiqa berpura-pura ngan aku selama ni :'(