«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













Ya allah aku rindu diaa
Posted On Wednesday, November 16, 2011 @ 5:20 AM| 0 comments
Assalamualaikum , ya allah aku rinduu dia sangat-sangat . tolong kuat kan aku ya allah , aku perlukan dia sekarang tapi aku tahu dia dah tak peduli pasal aku , and dia dah tak perlukan aku lagi . ya allah ape yang aku kena buat sekarang , mesej dia ? call dia ? tapi aku takutt . aku tak tahu aku mimipi ape malam tadi pagi tadi time aku tengah online aku dapat inbox dia tulis ni
aku rase aku tak perlu bagi thu siapa dia ni , siapa yang dekat ngan mesti tahu siapa dia ni kan ? and aku tak tahu kenapa dia kena cakap macam ni ? sebab mse tu hafiz cakap kat aku dia faham keadaan hafiz tapi kenapa jadi macam ni ? apee ni weyy ? kau tipuu aku lagii ke ? kenapaa weyy ? aku perlukan penjelasan dari kau ? aku tak tahu ape dah jadi ngan sekarang ! aku try tak nak fikir semua ni tapi kenapa stu-2 masalah datang ? wey serious aku cakap kalau aku rindu kau aku akan bukak blog kau , aku akan bace setiap post yang kau buat untuk aku dulu and setiap kali aku ingat kau aku akan bukak lagu ni kat fon aku , Lagu kita kan  ? aku rase kau dah tak ingat , :'(