«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













Awak :')
Posted On Thursday, October 25, 2012 @ 4:23 AM| 0 comments
Assalamualaikum , hai dah lama tyka tak update blogg kan ? hmm komputer rosak :'> hmm masa tu dua hari sebelum anniversary yang ke satu tahun. tyka dengan hilmy hampir putus :') hmm salah tyka kot. cemburu sangat. mula mula tyka nampak dia bergambar dengan budak classmates perempuan dia. Ya Allah! serious sesiapa yang dekat tempat tyka pun akan rasa benda yang sama. mula-mula ingat pasal tu je. ada lagi rupanya benda yang tyka tak tahu. Dia contact dengan budak classmates dia. hampir setiap hari dia call and txt senyap senyap tanpa pengetahuan tyka :') hati siapa yang tak sakit kalau dapat tahu bf dia contact perempuan lain :') hmm alasan dia buat macam tu masa tu sebab dia marah tyka text kawan lelaki tyka. okay tyka faham. dia cemburu :') dia baru bagitahu tyka. hmm mula mula tyka memang dah syak sebab dari tweet dia masa tu. dia suruh ***** DM :') waktu tu tyka tak tahu lagi password twitter dia. then bila tyka nak password twitter dia. dia macam susah sangat nak bagi. tyka dah tak sedap hati. then lepas dia dah bagi. tyka cek DM dia. tak ada dah DM dia dengan *****. hmm sampai satu hari kitaorang gaduh besar , baru tyka tahu dia minat dekat perempuan tu :') hmm serious time tu air mata memang tak boleh berhenti mengalir :') tyka mintak break tapi sebenarnya serious tyka memang taknak break. sebab tyka tahu tyka memang tak boleh jauh dari diaaaaaa. hmm alhamdulilah kitaorang okay. dia janji dia taknak buat dah. and tyka janji takkan txt budak lelaki lain. Tyka sayang dia sangat sangat :') hmm kitaorang dah okay. Now tyka dengan dah nak satu tahun 2 bulan dengan dia :') Tapi hari ni kenapa dia lain eh ? lain sangat :'( dia tak macam biasa. Dia tak txt tyka pun :') hmm tyka yang txt dia. Then dia selalu balas lambat. hmm takpe tyka faham :') awak busy kot. maybe awak busy sebab esokkan raya :') awak saya taknak awak simpan apa apa dari sayaa. kalau saya ada buat salah dekat awak. tolong bagitahu apa salah saya :'( apa yang saya dah buat. awak please jangan buat saya macam ni. saya taknak hilang awak. saya sayang awak sangat sangat :') maaf kalau awak rasa saya selalu merajuk. awak nak tahu kenapa ? saya takpernah rasa cemburu macam ni dekat sesiapa. lepas kejadian hari tu. saya takut , awak rapat dengan mana mana perempuan. sebab saya takut awak terminat atau tersuka dekat dia. saya takut wak :'( tolong faham saya. saya taknak hilang awak :'( saya tahu awak masih minat dekat dia. saya tahu wak. sebab awak tak pernah tipu saya. tapi masuk je bab dia. awak terus tipu saya. awak ingat tak ? awak cakap masa tu dia yang selalu txt/call awak dulukan ? tapi sebenarnya awak yang text/call dia :') awakk please.. saya mintak satu je. jujur dengan sayaa. sakit wak. kena tipu :'( hmm saya terlalu sayangkan awak :') ILOVEYOUSOMUCH :')