«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













Dah tak tahu nak rasa apa lagi :')
Posted On Wednesday, October 31, 2012 @ 5:42 PM| 0 comments
Assalamualaikum hai :') hm tyka dah habis final exam. hmm yeah so terbukti lah dah tertutup buku untuk form 2 and menanti akan membuka buku teks form 3. Almaklum lah dah nak PMR kan. Last candidates for PMR. Ramai cikgu cakap berkemungkinan soalan kitaorang yang paling susah. ohgoshh. hmm tapi takpelah i will try :') wish me luck guys. hmm next year confirm aku turun kelas lah. hmm result aku , hmm mengecewakan. Kelas aku tahun ni hmm tak best macam tahun lepas. Aku nak kelas aku tahun lepas , yang faham aku , lebih rela duduk kelas belakang sebab budak budak kelas belakang faham aku even dorang nakal. tapi tahun ni ? hmm nak menangis tapi buku untuk tahun 2012 dah nak tertutup. now dah masuk November. Tinggal satu bulan je. Kalau tahun ni aku dah rasa lain dah rasa tak best apa lagi kalau masuk 2013 kan ? :') hmm semuanya akan berubah and berubah. Ni baru cerita pasal kelas. pasal aku dengan dia ? Aku seorang je yang tahu. macam macam dugaan. yeah aku dah jadi orang yang paling lemah macam dulu lagi. aku dah kuat menangis balik :') aku tengok dia dah tak boleh faham aku. dia dah lain sangat :'( aku kena kuat. aku nak relay ni sampai bila bila. aku tak nak terhenti separuh jalan je. sebab aku dah penat dikecewakan :') awak tolong jangan buat saya cemburu lagi. saya tak kuat nampak awak layan mana mana perempuan. hmm okaylah takpe dah tak nak cerita panjang nanti menangis lagi :')