«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













Setahun dua bulan :')
Posted On Thursday, November 8, 2012 @ 7:45 PM| 0 comments

Assalamualaikum readers :') hmm hari ni genap satu tahun dua bulan  tyka dengan orang yang paling istimewa dalam hidup tyka :') yeah cepat je masa berlalu kan ? hmm macam biasa lah setiap kali anniversary mesti gaduh :') haha okay kalau fikir balikkan kelakar sangat sangat :') orang kalau nak sambut anniversary happy happy tapi aku dengan dia ? hmm yeah i know my fault , suka besar besar kan cerita am i right sayang ? :') hmm i mintak maaf sangat sangat key ? semalam pun i cari masalah dulu kan ? hmm yeah i mintak maaf sangat sangat :'c hmm you i dah nekad yang i akan berubah , i tak akan kong kong you sangat sebab you tak sukakan ? hmm i faham :') tapi you kena janji yang you akan jaga kepercayaan yang i bagi dekat you , jangan rosakkan lagi ye ? :'c i mintak sangat sangat jaga. you i tahu you tak suka kita gaduhkan sayang ? i lagi tak suka you :'c you nak tahu kenapa ? sebab bila i gaduh dengan you , i rasa kita tak akan berbaik , benda yang paling takut :c and bila i gaduh dengan you i rasa kita jauh sangat :'c


you i mintak maaf sangat sangat sebab tak dapat jadi macam couple couple lain :c i bukan kaki hang , kaki lepak like another couple :c hmm sebab tu dulu i takut nak terima you , sebab i tahu you mesti nak jadi macam couple couple yang lain. sebab dari cara you i dah tahu , you kuat hang out . sebab tu tahun lepas setiap kali you mintak jawapan i , i akan jawab i TAKUT. banyak benda yang i takut bila couple dengan you :') now ? you dah tahu kan kenapa ? i pernah bagitahu you kan time i terima you masa tu ? i cakap i tak akan sama dengan couple lain ? i harap you ingat :c

you i nak mintak maaf pasal semalam and sebelum sebelum ni :c i tahu i banyak menyusahkan you. suka buat masalah you banyak disebabkan i :c i tahu i memang kuat merajuk , i mintak maaf. and i try untuk kawal merajuk i lepas ni :'c you i mintak maaf , i tahu i tak sepatutnya sayang you macam nikan ? i tahu kenapa .. awak kadang kadang kita terasa dengan apa yang awak cakap , awak selalu tanya saya , saya marah awak ke ? then saya akan jawab tak. awak nak tahu kenapa ? sebab saya taknak awak tahu. saya taknak awak rasa serba salah. saya selalu pendam wak. tak ada orang yang tahu. but semalam saya luahkan semua. saya mintak maaf sangat sangat :'c sebab orang kata orang couple ni ada masa dia kena luahkan semua hati kita , tak boleh ada yang simpan. you nak tahu ? i selalu menangis sorang sorang :'c

you nak tahu kenapa i tak nak rapat dengan mana mana lelaki ? sebab i takut i tersuka dekat dia. nak tahu kenapa saya cakap macam ni ? sebab dulu kita pun kawankan ? awak ingat time saya dengan hafiz ? saya boleh suka awak time saya dengan hafiz. saya taknak benda macam tu jadi lagi :c and i harap you faham. i tak boleh layan afif sangat :c lagi lagi dia ex i. lagi i takut you. perasaan sayang yang dulu datang balik :'c i tahu you suruh i rapat dengan dorang sebab you takut dorang ingat you yang tak bagi i kawan dengan dorangkan ? hmm i akan layan tapi takkan lama and i akan layan benda yang penting je key ? hmm i harap you percaya i :c hmm i dah tak layan lelaki yang IM i dekat fb , yang mention i dekat twitter , you nak tahu kenapa ? sebab i nak jaga hati you :') i tak nak you cemburu , kecik hati :')

 you i sayang you sangat sangat :') i harap you faham , and i harap kita sampai bila bila :')