«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













2013 :')
Posted On Monday, December 24, 2012 @ 2:21 AM| 0 comments
Assalamualaikum. hai uols! dah lama jugak tyka tinggalkan blogg ni, hee bukan apa but there is no idea. back to the tittle 2013 kira kira lagi seminggu je nak masuk 2013 kan? new year, I already have a new determination, a new spirit, I want to study hard to achieve a dream. I want my parents proud of my success. I want to get straight A's in PMR . in shaa Allah :') doakan tyka key? tyka pernah kecewakan mama dengan ayah dalam UPSR and tyka harap tyka tak kecewakan dorang buat kali yang kedua :') hmm ramai yang tanya tyka dengan hilmy macam mana? okay? sorry tyka tak dapat jawab soalan tu :') orang yang rapat dengan tyka je yang tahu. honestly, I do not understand what guy want in a relationship? when  I do not care if he's mad , tapi bila tyka sayang dia cakap tyka merimaskan dia? apa yang boleh saya cakap , kalau dia dah cakap macam tu :') dia cakap tyka dah banyak sangat berubah. tyka selalu abaikan kawan tyka? tapi tyka tanya kawan tyka. betul ke tyka selalu abaikan diaorang? diaorang sama sekali tak terasa diabaikan.. ni alasan ke apa? dia dengan haziq yang cakap tyka dah berubah.. tyka teringat time first tyka couple dengan dia. tyka anggap dia tak lebih dari seorang kawan. sampai satu masa tyka nampak yang dia betul betul sayangkan tyka. ye , dulu time mula mula couple tyka memang tak layan dia sangat. tyka asyik dengan kawan. buat apa apa mesti dengan kawan. Dia pernah kecewa dengan tyka. sebab apa yang tyka nak buat mesti tyka ajak kawan tyka. nak jumpa dia ke apa mesti ajak kawan. sampai kitaorang tak pernah ada masa untuk berdua. tapi kenapa sekarang? tyka  dah sayang dia. dia cakap dia rimas? hmm. tipulah kalau tyka cakap time dia cakap macam tu , tyka tak menangis kan? tyka sama macam orang lain jugak. ada perasaan , ada hati yang nak kena jaga :') tapi entah.. dia tak faham.. lepas dia cakap macam tu. tyka terfikir.. satu malam tak dapat tidur. sampai tyka dah buat satu keputusan. tyka akan jadi tyka yang dulu. yang hanya pentingkan kawan daripada relay. bukan tyka yang nak macam ni. ini dia yang mintak :') tyka nampak dia nak sangat pindah. apa yang mampu tyka buat? :') menangis.. menangis.. dan terus menangis.. sampailah penat..  and tyka dah ada azam baru. dia akan hilang tyka yang sekarang. dia akan hilang tyka yang ambik berat pasal dia , yang selalu cemburu. yang selalu manja dengan dia. yang kadang kadang macam budak budak :') dia dah tak akan jumpa tyka yang macam tu :') 


p/s : awak maafkan saya. ini bukan yang saya nak. saya ikut apa yang awak nak :') maafkan saya kalau selama ni saya menyusahkan awak. selalu buat awak rimas. selalu ambik berat pasal awak. saya mintak maaf sangat sangat. tapi saya buat macam tu sebab saya sayang awak. tapi tak apa. awak jangan risau lepas ni , awak tak akan jumpa dah tyka yang macam tu :') tyka macam tu dah hilang. awak kata dia dah banyak berubah kan? tapi tak sama banyak macam mana awak berubah :') maaf... ikhlas dari hati.