«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













Berjauhan...
Posted On Saturday, January 12, 2013 @ 11:33 PM| 0 comments
Assalamualaikum :') hmm tyka tak tahu nak mulakan macam mana.. hm dulu tyka ada buat post pasal dia nak pindah kan? hmm and now.. dia memang akan pergi jauh dari tyka :'( jauh sangat. entah bilalah kitaorang boleh jumpa lagi :') hm patutlah minggu lepas hati tyka tergerak nak balik sch dengan dia. Dapat balik dengan dia 3 hari je. hmm hari jumaat dia tengok jawapan permohonan dia. hm alhamdulilah dia dapat :') apa yang dia impikan selama ni ada depan mata. hmm serious bila dapat tahu dia dapat tawaran tu. tipulah kalau tyka cakap tyka tak menangiskan? hmm menangis sebab tyka tahu yang dia memang akan pergi. tapi tyka gembira sebab apa yang dia nak dia dah dapat :') hmm. Dia still ada masa selama seminggu untuk buat keputusan. tapi hmm.. dia buat keputusan dalam masa 2hari. hmm ye.. tyka pentingkan diri tyka. tyka nak dia ada dengan tyka. tapi hakikatnya tyka tak boleh buat macam tu. tyka tenangkan hati. tyka try kuatkan diri tyka. tyka cakap ' maybe ada hikmah sebalik ni' maybe dia pindah untuk kebaikan dia nanti. so tyka terpaksa relakan juga dia pergi.. walaupun sebenarnya berat sangat nak lepaskan dia pergi.. hmm tyka takut dia pergi sana dia berubah. dia lupa tyka dekat sini. dia berubah hati :'( ya Allah.. serious tyka takut sangat. hmm maybe ni dugaan untuk hubungan kitaorang. mula mula kitaorang rapat dan sekarang kitaorang dijauhkan.. hm in shaa Allah tyka kuat lalui semua ni. Allah je yang tahu macam mana perasaan tyka sekarang. macam mana risaunya tyka bila dapat tahu dia sakit. bila tahu dia lambat makan. hmmm.. serious tyka tak pernah berjauhan dengan dia. hmm dia masuk asrama. macam mana lah tyka nak kawal perasaan nanti.. hmm air mata ni mengalir laju je :') tak sangka dia akan pergi jauh.. hmm tahun lepas dia ada cakap nak ajar tyka tahun ni. tapi? hmm dia pergi.. dia kata kalau stay. stay dengan dia. hmm memang banyaklah. hmm siapa boleh tahan kalau macam ni.. hmm tyka nak manja dengan siapa kalau dia takada? tyka nak bergurau dengan siapa? tyka nak marah siapa? tyka nak merajuk dengan siapa? siapa nak marah tyka kalau tyka lambat makan? siapa yang nak risau kalau tyka sakit ? serious tyka akan sunyi bila dia tak ada. sunyi sangat. semua tempat ada kenangan kitaorang :') kuat ke tyka nanti? hmmm... awak.. awak ingat key kita memang akan jauh lepas ni. tapi cincin kita.. keychain yang awak pernah bagi. angry bird. baju awak. semua ada dengan saya :') saya jaga betul betul. saya dapat lepaskan rindu saya dekat situ jelah nanti :') hmm. cincin akan sentiasa ada dengan saya :') awak akan selalu ada dalam hati saya. Tak ada sesiapa yang boleh gantikan awak bila awak takada nanti wak.. awak dekat sana kena jaga diri key? jangan sampai sakit :') awak jangan nakal nakal dekat sana. kalau saya dapat tahu awak nakal. saya tarik hidung dengan telinga awak bila awak balik sini :') hmmm. serious wak berat sangat nak lepaskan awak pergi sana. tapi saya kena jugak sebab ni untuk masa depan awak. saya tak boleh pentingkan diri saya sendiri :') saya harap sangat awak jangan lupakan saya nanti dekat sana :') satu je saya nak bagitahu. saya sayang awak sangat sangat :') iloveyousomuch hilmyzuhdi :'*

                                                                        9.12.2012