«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













Mimpi :')
Posted On Sunday, February 17, 2013 @ 3:05 AM| 0 comments
Assalamualaikum.. malam tadi tyka terbangun dalam pukul 4 pagi. tyka mimpi... tyka mimpi hilmy.. hm cerita dalam mimpi tu macam ni. Tyka dengan hilmy jumpa sebab hilmy cuti , kitaorang borak macam biasa jelah. gurau gurau. lepas tu dia nak pergi tandas tyka mintak phone dia. tyka cakap " bie nak phone kejap.. " dia pun bagi je. lepas dia bagi terus dia pergi tandas. tyka check inbox..  air mata tyka terus mengalir.. laju sangat :') banyak text perempuan.. macam macam nama ada. macam macam panggilan :') hm tyka tak perasan dia dah ada dekat belakang tyka. dia nampak mata tyka merah. tyka pandang mata dia , dia tanya ' kenapa awak menangis? ' tyka tunjuk phone tu dekat dia. tyka tunjuk txt txt dia dengan perempuan perempuan tu. tyka tanya ni apa wak? air mata tyka mengalir je time tu. dia jawab ' dorang tu semua kawan saya je ' tyka jawab. ' kawan? kenapa kena panggil sayang? kenapa ada panggilan manja untuk diaorang? ' dia diam je... dia pujuk tyka :') hm dia yakinkan tyka yang dia dengan perempuan perempuan tu cuma kawan.. okay tyka berhenti menangis. dia pujuk tyka :') tapi balik tu... ada seorang budak perempuan mention dia dekat twitter. budak perempuan tu tanya dekat dia. " Awak couple dengan atika tu eh? " dia balas " eh mana adalah. " Ya Allah... lagi sekali air mata tyka mengalir :') kitaorang gaduh besar.. besar sangat :') hmm waktu dia marah marah tyka tu. tyka terbangun. tyka rasa pipi tyka basah..hm tyka menangis.. tak boleh tidur dah :'( terasa macam benda tu betul betul berlaku.. tyka nak txt dia. sebab dulu dia cakap kalau tyka terbangun ke apa , txt dia bagitahu dia. mana tahu dia belum tidur ke dia boleh temankan. tapi tyka tak txt dia pun sbab tyka takut dia dah tidur :') hmm tyka menangis je.. hm serious tyka takut sangat :'( hmm. balik tuition tadi pun tyka tak txt dia. dia yang txt tykaa. dia tanya balik tuition pukul berapa? tyka jawab pukul 2:40 tadi. then dia tanya ' kenapa tak txt sayang? :) ' tyka jawab " sorry , saya takut ganggu awak je" sebenarnya tyka takut :') tyka takut yang tyka mimpi tu sebenarnya betul.. takut memang kitaorang memang gaduh... tyka bagitahu dia yang tyka mimpi..



tyka : awak pagi tadi saya terbangun pukul 4:20.. saya ingat nak txt awak bagitahu. tapi saya takut ganggu awak. saya mimpi awak malam tadi. menangis...
hilmy : saya menangis? sebab apa wak?
tyka : eh tak tak. bukan awak yang menangis. saya yang menangis ahh :b hm dalam mimpi tu  kita jumpa .. then saya check phone awak. banyak sangat txt perempuan. macam macam nama ada. lepas tu saya tanya awak ni siapa? awak jawab kawan. saya pun ' oh okay' then ada budak nama hanis ke apa mention awak dekat twitter , dia tanya ' Awak couple dengan atika tu eh? ' awak balas .. ' mana ada' hmm kita gaduh besar sangat :')
hilmy : hurm tak tak :’( saya tak macam tu percayalah , awak jangan menangis key? Saya tak nak awak menangis :’(       
  


hmm saya lega sangat bila awak cakap macam tu :') Allah je yang tahu perasaan saya dekat awak macam mana.. awak demam masa tu.. serious kalau boleh saya nak je pergi sch awak time tu :'( hmm tapi tak boleh.. hm awak saya sayang awak sangat sangat :')