«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













kenapa dengan aku?
Posted On Thursday, June 6, 2013 @ 12:18 AM| 0 comments
Assalamualaikum, hai :') hm yeah fake smile kembali.. hm jujur aku cakap aku rindu dia sangat sangat.. teramat sangat. Aku tertanya-tanya dia rindukan aku tak macam mana aku rindukan dia? hm kenapa dengan aku ni? aku dah macam orang tak betul.. hm aku sanggup stalk dia hari hari.. stalk twitter farisha tu setiap hari, setiap saat. Aku dah janji aku nak stop stalk tapi aku tak boleh.. disebabkan rindu aku sanggup sakitkan hati aku sendiri :') ya Allah.. kuatkan aku. Aku nak tegur tak berani.. Aku nak txt aku takut dia tengah txt farisha tu. Apa yang boleh aku buat? aku boleh lepas rindu dekat txt lama.. gambar gambar dia.. jujur aku tak kuat.. nampak dia rapat dengan perempuan lain. hati aku sakit sangat... tapi apa yang mampu aku buat? pura pura aku okay.. aku bahagia.. sedangkan hati aku? hancur... aku sakit hati.. tengok tweet tweet farisha, tweet dia :') wechat kan sayang? txt? hm hilmy, awak ingat time awak balik dari asrama.. susah sangat awak nak luangkan masa awak untuk saya. macam macam alasan awak bagi. tak ada kredit.. awak malas nak pegang phone.. awak busy.. tapi dengan farisha? saya terasa wak dengan cara awak.. awak nak tahu? time kita couple saya dah syak yang awak dah tak ada perasaan dekat saya. awak sibuk nak ambik tahu pasal farishakan? awak sanggup cari facebook/twitter/insta diakan wak? saya stalk wak.. awak tak tahukan hati saya sakit? lepas break je awak terus rapat dengan farisha :') saya tengok awak happy sangat.. hm sampai sini je kot.. dah tak sanggup nak cerita lagi :')