«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













cukup..
Posted On Tuesday, August 27, 2013 @ 5:42 AM| 0 comments
Assalamualaikum readers :')

Makin hari aku taktahu apa yang aku rasa. Masih ada ke sayang aku dekat dia? Selepas dia buat macam macam dekat aku. Masih ada ke rasa hormat aku dekat dia? Aku masih perlu jaga hati dia? Aku masih perlu ambil berat pasal dia?

Jawapan dia tak.. cukup.. aku dah tak nak semua ni lagi. Aku dah taknak sakitkan hati aku lagi. Aku dah tak nak tunggu orang yang langsung tak pandang aku walaupun sikit. hanya perlukan aku bila diperlukan. Okay..

Hilmy, saya pergi. Saya takkan ganggu awak lagi. Pls jangan datang lagi. Biarkan saya pergi jauh dari hidup awak. Awak dah bahagiakan sekarang? Biarkan saya cari kebahagiaan saya jugak :') saya akan lupakan awak, sama macam awak lupakan saya. Saya tak akan ingat satu pun pasal awak, sama macam awak tak ingat satu pun pasal saya. Saya penat wak.. saya penat tunggu awak. Saya penat cuba untuk curi perhatian awak :') saya taknak terhegeh-hegeh dekat awak.. awak langsung tak pandang saya.. apa yang saya buat, awak takkan nampak. Sebab apa? Sebab dekat mata awak. Semua yang saya buat semuanya salah. Semua yang dia buat semuanya betul.

hati saya dah tak kuat. Satu satu awak buat. Gambar. Oh shit. Saya benci semua ni. Saya benci awak. Saya benci dia. Saya benci pernah kenal awakkk!!! Saya benci diri saya sendiri. Saya menyesal rapat dengan awak. Menyesal terima awak duluu!! Ahhhh :'(

saya akan cuba bukak hati saya untuk orang yang betul betul sayangkan saya. Saya akan try sayang orang lain sama macam awak sayang orang lain. Saya akan buat awak tak pernah wujud dalam hidup saya, sama macam awak anggap saya tak pernah wujud.

Awak, terima kasih selalu buat saya macam orang tak ada perasaan :') awak marah saya macam saya takada perasaan. Awak tweet awak maki maki saya. Saya ada balas tak wak? Tak.. saya tak pernah sekali pun balas. Sebab apa? Sebab saya tahu kalau saya buat, tu hanya akan buat hati awak sakit. Saya fikir wak. Awak fikir? Tak kan. Sebab awak tweet ikut sedap hati awak je. Saya yang tanggung wak. Saya diam je :')

saya tahu. Awak tak suka saya ada dalam hidup awak. Saya akan pergi wak. Tapi pls jangan cari saya lagi. Jangan txt or bagi apa apa yang boleh buat saya ingat awak lagi.. tolong. Saya takkan ganggu awak lagi..

saya mintak maaf. Kalau farisha selalu gaduh dengan awak sebab saya. Blogg saya awak tak akan jumpa lepas ni :') saya janji.