«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













sayang..
Posted On Monday, August 19, 2013 @ 8:10 AM| 0 comments
Assalamualaikum readers :')

hm.. i am tired. Everything seems not right. I am done trying to figure out how to win your heart. My efforts it goes to waste. I am such a fool.. i hope we can stop fighting and find our way back to be together.. i miss you.. i am so helpless. I am so tired of people telling me to move on and get over it. No! I can't forget you and our moments. It's hard... hm.. if you care about me, you will talk to me. You wouldn't ignore me and leave me hanging. It hurts like hell when you ignore me..

kalau kau tahu segala sakit aku, kau akan fikir sebelum  sakiti aku. Apa kurangnya aku dimata kau? Kau tahu.. aku susah nak sayangkan orang macam aku sayangkan kau.. please. Jangan bagi aku harapan, jangan kejap datang kejap pergi. Tu hanya buat aku sakit :')

lagi 18 hari.. 9.9.2013 kau ingat tarikh tu? Yee.. tarikh tu yang aku nanti nantikan :') sebab tarikh tu aku bertahan.. Tapi aku tak bertahan lama :') dengan sikap n cara kau layan aku... kau rasa ada ke orang yang boleh bertahan lama macam tu? Tak weh :') tak ada orang sanggup bertahan macam aku. Lebih 8 bulan aku rasa sorang sorang.. kau tak pernah ambik tahukan? :') aku dah makan ke? Aku sihat ke? Tak.. kau tak pernah ambik tahu.. aku pendam sorang sorang.. aku je sibuk tanya kakak and kawan kau. Kau sihat? Kau dah makan? aku weh... aku yang beriya iya risau pasal kau :'( kau boleh bayangkan betapa risaunya kau. Hampir tiap tiap hari tanya pasal kau dekat kawan kawan kau.. sampai aku rasa kawan kawann kau pun dah tahu. Apa soalan yang aku nak tanya :')

Aku je sibuk txt txt kau. Banyak sangat alasan yang kau bagi. Kau kerjalah. Kau nak main game. Kau malas nak pegang phone. Hm okay :') dari situ aku dah tahu kau dah bosan dengan aku. Tapi aku try buang perasaan tu jauh jauh. Aku yakinkan hati aku yang kau sayangkan aku :') sampai satu tahap aku rasa  hati aku dah hancur sangat.. aku dapat tahu kau contact budak perempuan kelas kau. Diam-diam belakang aku. Then kau macam nak salahkan aku.. kau kata aku pun txt lelaki lain. Syukor.. hm tapi aku bagitahu kau kan bila aku txt dia :') aku tak pernah sampai otp. Kau? Hm txt.. otp :') kau siap cakap suara dia lembut.. ya Allah.. hancur weh hati aku :') time tu memang kita dah nak breakkan? Tapi kau cari bestfriend aku. Kau tanya semua pasal aku. Dari situ aku nampak kau masih nak pertahankan relay kita :') and aku bagi kau lagi satu peluang... untuk perbetulkan semuanya.. tapi aku silap :') aku hanya tambah lagi luka dekat hati aku sendiri :') hm aku tahu.. kau nak sangat keluar dengan akukan? :') sorry aku bukan jenis boleh keluar. Hang dengan kawan kawan. Dari mula mula couple lagi aku dah bagitahu kau.. aku bukan jenis boleh keluar hang dengan kawan kawan. Mula-mula kau faham. Tapi hari demi hari kau tak faham :') hm aku mula mula tak kisah kalau kau nak hang.. lagi sekali hati aku hancur :') kau hang dengan zainina aida. Kau tak bagitahu aku.. aku baca dm kau dengan dia :') hatisiapa tak sakit kalau dapat tahu bf dia keluar dengan perempuan lain? Hm kita gaduh :') tapi kau salahkan aku.. kau cakap kau dah ajak aku.. hm kau dah start tak faham aku dari hati tu. Tak semestinya aku tak pergi.. kau boleh keluar dengan perempuan lainkan? :'(

Memang banyak kali sangat kita bergaduh.. pasal nayli. Budak perempuan kelas kau. Sebab kau bergambar rapat gila dengan dia :') hm pasal aida. Now? Hm.. sampai satu hari kau mengaku. Kau kata kau dah tak tahan dengan aku kan :') kau kata aku kuat cemburu. Aku kuat merajuk. Ayat ayat kau still tersimpan dalam.. kepala aku :') hm Allah je tahu macam mana hati aku time kau cakap macam tu :')

Tapi kita still tak break. Sebab kita berdua taknak kan? Aku ingat bolehlah baiki hubungan kita. Tapi tak :') lepas macam macam jadi. Aku je yang beriya riya nak pertahankan hubungan kita :') sampai aku rasa sabar aku dah habis. Air mata aku dah tak larat nak mengalir. Bila aku dapat tahu kau bersungguh sungguh nak kenal dengan farisha. Hati aku dah terlalu sakit :') aku undur diri :') aku ingat bila aku undur diri semuanya akan okay. Semuanya akan berakhir.. tapi tak :')

Aku lagi sakit nampak kau dengan dia. Dia.. hm aku mintak maaf. Bukan aku tak cuba nak lupakan kau. Aku dah cuba. Aku dah cuba untuk sayang orang lain. Tapi aku takboleh... aku cuma ingat kau je. Mana aku pergi. Mana aku berjalan dalam sch tu. Dekat rumah semua ingat kau. Banyak sangat kenangan kita. Bukan senang nak lupakan semua tu :') kalau ada ubat untuk lupakan seseorang dah lama aku beli. Aku makan :') sakit weh... bila orang yang dulu paling rapat dengan aku. Yang ambik berat pasal aku. Rapat dengan orang lain.. ambik berat pasal orang lain.. sakit sangat.. orang yang dulu panggil aku sayang.. panggil orang lain dengan panggilan sayang :') ya Allah..

Hmm. Aku rindu kau.. rindu sangat :'( aku mintak maaf aku bagitahu kau yang aku rindu kau time kau txt aku mintak maaf sebab kau dah nak balik hostel :') hm. Aku berpura-pura aku takkisah apa kau buat. Aku mintak maaf :'( aku taknak kau tahu apa yang aku rasa..

Hilmy Zuhdi Bin Zulkifly, Happy monthsary yang ke 24 bulan bersamaan 2tahun :') terima kasih hadir dalam hidup saya, terima kasih bahagiakan saya walaupun seketika :') saya mintak maaf kalau selama perkenalan kita saya ada buat salah :'( saya mengaku awak paling terbaik pernah hadir dalam hidup saya. Awak terlalu istimewa bagi saya :'( saya mintak maaf tak dapat lupakan awak :') hm ikhlas daripada : your princess, anje, baby :')