«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













perasaan?
Posted On Friday, August 16, 2013 @ 10:35 PM| 0 comments
Assalamualaikum readers! Hello :)

Nampak tittle atas tu? Perasaan? Haaa ni nak habak ni. Perasaan. Kadang kadang kita confused nak jaga hati orang ke jaga hati kita sendirikan? Kan? Bila jaga hati orang, hati kita yang terluka. Bila jaga hati sendiri pulak, hati orang yang terluka. Ergh. Penat ah macam ni. Haha tapi.. kita selalu jaga hati orang daripada jaga hati kita sendirikan? Lagi lagi hati orang yang kita sayang. Tapi sampai bila kita nak sakitkan hati kita sendiri?

Bila jaga hati orang..hati kita yang sakitkan? Bila hati dah sakit. Muncullah kawan baik yang setia menemani siang dan malam. Yang dikenali sebagai 'air mata'

kalau nak tanya tyka.. memang air matalah kawan baik tyka selama ni. Jaga hati orang punya pasal. Hati sendiri tak terjaga. Haha penat duh.. kalau orang yang kita jaga hati dia tu jaga hati kita balik takapa. Ni tak.. haih kau ingat kau siapa nak suruh orang jaga hati kau je? Oh pls. Semua orang ada perasaan.