«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













maafkan aku..
Posted On Tuesday, November 26, 2013 @ 9:43 PM| 0 comments
 Assalamualaikum hey stalker :')

Hari berganti hari, siang dan malam sering menjengah. kenapa perasaan ini masih tidak menghilang. sering aku abaikan perasaan aku ini, tapi ia tetap juga menghantui hidupku. kenapa? kenapa benda ini mesti berlaku? kadang kala, aku selalu termenung, alangkah bahagianya jika hidup kita seperti dulu kala. Di kala kita bermimpi, di dunia ini hanya ada kau dan aku. Hanya kita berdua. Tapi, itu semua angan-angan yang kita tak pasti bilakah akan menjadi kenyataan. kadangkala, perasaan rindu terhadap suaramu sering menghantuiku. Adakah aku merindukanmu? Ataupun sebaliknya? kau dah pun menjadi hak milik orang lain, dan aku pun tidak mengharapkan kau kembali. Tapi hanya satu aku tetap mendoakan agar kau bahagia.

Maafkan aku...

Maafkan aku masih tidak boleh melupakan kau. Maafkan aku.. Aku masih tak boleh lupakan kau, macam mana kau lupakan aku :') maafkan aku.. Masih menyayangi kau seperti dulu. Maafkan aku.. Aku dah cuba tapi tak boleh.. Maaf.. Aku tak sekuat kau.

Aku nampak kau bahagia sangat :') jangan salah faham.. Aku takkan menggangu :') aku pernah janji kan? Lepas kau dah dapat dia. Aku akan pergi. Pergi jauh daripada kau :') aku tepati janji :') berat sangat hati aku nak pergi daripada kau :') aku nampak kau dah bahagia sangat tanpa aku :') kau bahagia sangat dengan dia. Satu satu cara aku cuba untuk jauhkan diri aku daripada kau :') aku unfollow twitter kau. hm berat sangat hati aku..


Dah macam macam cara aku cuba untuk lupakan kau :') tapi satu pun tak menjadi.. Aku try untuk terima orang lain.. Tapi tak boleh :') aku cuba untuk sayang dia. Aku cuba untuk tak ingat kau, Tapi takboleh :'( kau je ada dalam kepala ni :'( aku try untuk sakitkan hati aku dengan apa yang kau dah buat dekat aku :') still tak menjadi. kau tahu? semakin aku nak benci kau. semakin aku sayang kau. Jangan tanya kenapa? aku sendiri taktahu :') aku sendiri taktahu mana atika yang dulu? yang ceria? yang taknak sedih sebab lelaki. Semua tu hilang :') Aku try untuk sakitkan hati aku dengan stalk twitter kau. Tengok kau tweet tweet untuk dia :') kau tahu hati aku sakit sangat bila nampak kau tweet " done unfollow her " untuk aku kan? aku tahu sebab tu aku berani balas tweet kau :') hm kau tak faham apa yang aku rasa :') kau tahu lepas kau tweet macam tu aku, aku kumpul semua barang barang yang kau pernah bagi dulu :') aku kumpulkan satu satu :') aku nak buang.. kau tahu. Tapi tak jadi :') aku tak boleh :') hm aku sayang barang barang tu. Tu je kenangan yang aku ada dengan kau dulu :') kau selalu pujuk aku dengan lolipop bing top purple kan? kau tahu, lepas aku makan lolipop yang kau bagi dulu, batang lolipop tu aku tak buang pun walaupun satu :') aku simpan.. semua aku simpan :') Banyak sangat.. 

Banyak benda kau tak tahu :') macam mana susahnya aku nak lupakan kau :') macam mana sakitnya aku bila nampak kau dengan dia. ye memang aku bagitahu kau aku takkan cemburu, aku okay :') tapi kau tahu kan dari dulu, aku tak boleh nampak kau dengan orang lain :') hmm, takapalah. kau bukannya nak tahu kan? yelah kau dah ada dia :')


Btw thanks proposed aku time 9/9/2013 :') and aku mintak maaf sebab tak terima kau. kau nak tahu kenapa? sebab aku dapat rasa kau balik dekat aku bukan sebab kau yang nak :') tapi disebabkan orang lain yang suruh :') kau nak tahu mana aku tahu? sebab cara kau dulu dengan time 9/9/13 tu tak sama :') aku rasa lain sangat dengan kau :') tapi ternyata aku betul :') last kau txt aku, 11/9/13 kau cakap sim kau hilang, nanti kau balik asrama kau beli sim. kau txt aku :') sampai sekarang satu txt daripada kau pun aku tak dapat :') terima kasih kau wish untuk anniverserry kita yang ke 2tahun masa tu :') aku gembira sangat sebab kau ingat lagi tarikh tu :') terima kasih sangat sangat :')




Aku doakan kau dengan dia bahagia sampai bila bila tau? :') aku tahu kau akan bahagia sangat dengan dia :') dia yang kau nak selama ni, dia yang faham kau :') maaf... aku mintak maaf atas apa yang dah jadi sebelum ni :') halal kan semua yang kau bagi aku ye? :') halal kan kasih sayang yang kau bagi aku dulu :') halal kan semua masa masa yang kau habis kan dengan aku dulu :') terima kasih jaga aku dulu :') terima kasih sebab sayang aku dulu :') aku takkan kacau kau :') cukup aku tengok kau dari jauh :') cukup dari jauh... aku nampak kau bahagia :')




Aku doakan kau, selamat bahagia hilmy zuhdi bin zulkifly :')



Maafkan aku kerana masih tidak dapat melupakan kehadiran mu yang hanya sementara. Maafkan Aku..