«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













Lupakan kau :')
Posted On Thursday, November 24, 2011 @ 12:50 AM| 0 comments
Assalamualaikum , hmm aku dah buat keputusan , aku nak lupakan semua pasal kau , kau dah ade kehidupan kau sendiri kan ? aku pun kena cari kehidupan aku sendri , tak kan aku nak tunggu kau kan ? bukan kau seorang je lelaki kat dunia ni kan ? yes , kau memang baik ngan aku dulu maybe kita clash dulu sebab allah nak bagi aku orang yang lebih baik dari kau ken syg ? kau pun dah dapat pengganti aku , aku tak nak terus-terus diulit dengan kenangan lalu , life must go on rite ? yes , susah untuk aku lupakan kau , susah untuk aku hilangkan persaan sayang aku kat kau , aku janji satu hari nanti mesti aku akan lupakan kau tapi bukan hilangkan persaan sayang aku kat kau okayy ? izinkan aku untuk sayang kau boleh ? walaupun aku tak boleh tegur kau , cakap ngan kau lagi tapi kau selalu dekat ngan aku tauu :'( . i often hear people talk like this " loves not necessarily have" rite ? okayy aku tahu aku tak akan pernah memiliki kau lagi . kau cakap kau kena cakap kat semua orang yang kau benci aku sebab kau nak orang tahu yang kau dah benci aku tapi sebenarnya kau tak benci aku . ape kau tak fikir perasaan aku macam mane bila aku tahu semua tu wey ? sakit hati aku , rse macam kena torehh kena robekk weyy . kau cakap kau buat semua tu sebab kau nak aku benci kau , kau sendiri tahukan aku memang tak boleh benci kau , tapi kenapa kau kena pakse aku benci kau ? kau memang nak aku benci kau betul-betul ke ? aku boleh wey benci kau macam mane kau nak aku benci kau , tapi kau jangan menyesal if satu hari nanti aku betul-betul benci kat kau ! tapi kau sendiri tahu perasaan tu tak akan pernah datang . yes , kau buat lah aku sakit hati macam mane pun aku tetap tak boleh benci kau , buat lah , kau nak tahu kenapa aku tak boleh benci kau ? sebab aku sayang kau . yes kau buat lah ape yang kau rase boleh menyakitkan hati aku , aku tak boleh buat pape , yang aku boleh hanyalah menangis , menangis dan terus menangis even kkdang benda tu bodoh sbb aku menangis sbb kau , aku penat wey menangis sebab kau , aku selalu jaga hati kau , tapi lepas kau couple baru sekali pun kau tak jaga hati aku weyy . kau cakap aku selalu dekat ngan kau , sebab aku separuh dari hidup kau , tak pe wey , kau jaga diri key ? kalau kita ade jodoh mesti kita akan bersama lagi and mybe kau jodoh aku suatu hari nt , mybe Allah nak bg rase perpisahan tu kat kite dlu sblom aku syg kau lagi mndalam kan ? if kita tak ade jodoh tak pe , aku doakan kau bahagia , aku harap kau dapat ape yang kau impikan selama ni keyy ? bbye jaga diri :'(